Tuesday, December 16, 2008

PeNcAriAn AKhR gAdIS DAn JeJaKa ir 2008

Phuh…akhirnya sampai juga ke final. Penat juga setiap bulan handle budak2 ni untuk fotografi. At last, juara gadis dan jejaka sudah diketahui. Faralyna dan Zally menjadi juara untuk kategori gadis dan jejaka. Empat hari berkampung di Cinta Sayang Golf and Country Club membuatkan badan letih dan sakit-sakit. Nasib baik Kak Azeda dan Kak Yam membantu, kalau tak, tak menang tangan aku, kak suzi and kak ct. itu pun, sebaik je sampai kl, masing-masing dah lembik. Even masa event pon, balik je ke bilik, masing2 pengsan!

Trip to northern started at 11 am. Sepatutnya kitorg gerak kul 9 tapi disebabkan Johan, kita terpaksa bergerak lewat. Kesian jugak budak2 ni dah tunggu lama. Masa berkumpul, masing-masing datang dengan pelbagai gaya. Dengan topi ala Beyonce la, apa la. Hrm…macam2 budak2 ni. Dalam perjalanan, tak habis2 dorg ni buat lawak. Dahtu, kak azeda buli dorg masa dalam bas. Dorg kene perkenalkan diri masing2. siap ada yang berlakon bagai!

Sampai je kat sana, kejap je dapat berehat. Maklumlah, jadual untuk budak2 ni agak ketat jugak. Walaupun semua aktiviti hanya dibuat di dalam kawasan Cinta Sayang, tapi nak ke sesuatu tempat tu agak jauh. Kena tunggu shuttle. Masa kat sini, perbincangan jadual nampak macam tak ketat tapi bila samapi sana, nak mandi pon tak sempat. Adoiyai!

Masa malam final tu,alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar. Cantik betul dorg buat persembahan. Penuh beb kat ruang makan tu. Walaupun berlaku insiden salah amik hadiah tapi event tu tetap meriah. Congrats to Faralyna, Zally, Acan, Zul,, Wani Aswara, Wani Saleh dan Am.
*Hahahhah…teribgat lak kejadian hampir terjatuh setelah balik dari rehersal budak2 ni. Thaks kak suzi kerana menjadi superwomen, menyelamatkan saya dari jatuh tersembam ke tanah. Hawau btol!

2 comments:

suziey said...

hehehehe...ingat balik detik dan saat insiden tuh, wa boleh tergelak sorang2...hahahahaha

Maryam Elyas said...

isk... wa sedey la amir dah ada girlfriend.... uwaaaaa