Wednesday, January 14, 2009

Bla...bla...bla...

Semalam ingat nak tulis BLOG,entah kenapa takde mood plak. PETANG SEMALAM OFIS SUNYI JE. kakYam MC,demam panas. Petang pulak,Kak sUzI g aSSignmEnT kat cArcoSa SerI nEGaRa. so,TinGGaLLah AkU sEnDirian. Bila TenGOK JE aTaS meja,MASYAALLAH...bersepah. Nak kata deadline,baru je lepas deadline. Tapi MeJa AkU MACAM diLanda TODAK. bERSEPAH-SEPAH kertas. Semalam aku hanya dapat satu je approval untuk loan apparel. Yang lain semua tak reply apa2. Takut juga,bila tiba masanya nanti,DOrg tak bagi pinjam pulak.Hrm...bila nak pinjam ni,kenalah baik sikit. Bila loan dengan butik yang kita dah biasa,oklah. Tapi bila nak buat dengan butik baru,tu yang problem sikit tu. Ada satu BUTIK ni,bila aku kata aku dari IRemaja,dia terus terdiam. Dia kata die tak pernah sponsor untuk IRemaja lagi. So dia ala2 kekwat sikit la. Aku pun layan je apa yang die nak. Sentap la jugak kan tapi nak buat macam mana. Aku usahakan je. Dahla first time aku handle fashion spread. Kalau boleh,aku nak buat 1st impression yang baik kepada Kak CT,editor aku.Hrm...harap2 kak ct suka la ye. Kalau ada salah nanti,tolong tunjukkan. Esok(Jumaat),merupakan hari aku nak kutip semua baju2 tu. Masuk lambat la jawabnya. semaLAM jugak, aku terpaksa mencari butik untuk wat coverage. Dalam masa banyak2 Keje Tu,semPAT Jugak aku mengambil gambar untuk dimuatkan dalam blog. hihihi...

Pandangan atas jarak dekat

Pandangan atas jarak jauh

Pandangan hadapan yang menghadap komputer




2 comments:

Maryam Elyas said...

Hahaha... padan muka. Aku cuti terus dia dia takde kawan. Ha ha ha.

rynas said...

Mula-mula mmg susah sikit. Dah lama-lama nanti awak tahulah macam mana nak handle ngan semua baju-baju nak sponsor. Org kata kalau tak dapat plan A, guna plan B..gitulah. alah bisa tegal biasa. Nanti ruangan-ruangan tu semua dalam tangan jer..nanti kak ct bg tip yer cam ner nak buat supaya memudahkan awak.