Tuesday, April 7, 2009

Hadiah sempurna...


Sejak dua minggu lepas lagi mak sibuk membeli tudung. Ada yang dibeli dari kawan2 tempat die mengaji,ada juga yang dibeli semasa kami berdua shopping di Jalan Tuanku Abdu Rahman.Kononnya hanya nak ke Jackel membeli kain untuk mak,tapi mata ni tak henti2 meliar.Banyaknya tudung yang cantik2.Geram je.Mak pulak offer diri nak membelikan aku barang sehelai dua tudung dan selendang.Aku pun pilihlah dengan rakusnya.Hihi..rakus?Takla,memilih dengan tamaknya.Akhirnya,dapatlah aku memilih sehelai selendang dan sehelai tudung petak biasa.Jadi,hari ni aku pun amiklah gambar memakai selendang biru.Ini kali kedualah aku pakai ke tempat keje.Semalam,aku dapat juga sepasang kasut baru.Sepatutnya dapat dua hari lepas tapi memandangkan saiz aku ni payah sangat nak cari,so terpaksalah pergi ke outlet lain.Ceria dan hati ni berbunga2 sangat.Terima kasih sume orang.Terharunya...For head and toe.Masa beli kasut ni,muka berseri2 je...Pemilihan yang tepat dan menepati citarasa.

4 comments:

Maryam Elyas said...
This comment has been removed by a blog administrator.
suziey said...

Wow ada komen yang dibuanglah..Secret ker? Isk3...sungguhpun itu kasut baru apabila dok atas meja mcm lain mcm plak. Dah ler kasut kat atas meja pastuh PC tuh ternampak plak ruangan memberi komen untuk blog. Nampak sgt dok belek kasut dan dok baca blog. Aduiyai..nih kalu editor tgk mau kena jerit, bergegar satu floor...hahahahahaha

rynas said...

biru nampak lembut gitu...sesuai orangnya. eehhh..suzi kasut atas meja tuh nampak sikit kelainannya selalu di kaki

chocinmybox said...

hakhak..mane ade...tu bukan meja opis tu.tu meja kat umah.saje je decor meja kat umah sama macam kat ofis.bagi feel sket.hahahahah