Thursday, April 9, 2009

Kenangan Bersamamu...

Cake buatan kakak Cik Yam. Sedap!

Inilah present untuk saya dari mereka...:)


Comel tak?







Thank you guys...

Masa ni Kak Suz nak tulis sesuatu atas yang dorg beli untuk aku...
Kak yam 'PAGOH'...Kesian..dia terpaksa patah balik ke KL...
Khusyuknyalah dorg tiga orang ni...Apa yang confuse tu Yam Shukor?...

LoVe yOu gUyS fOrEvEr

Banyak benda yang mengejutkan pernah berlaku dalam hidup aku. Tapi semalam adalah sesuatu yang tak pernah aku jangka. Bukan tk pernah jangka,tapi tak sangka. Sebelum ni aku dah kata,tak payah la buat apa2 untuk hari bertuah ni.Tapi tak sangka pulak rupanya Kak Yam,Kak Suzi dan Cik Yam ada agenda. Siap da master mind lagi. Walau apa pun,kehadiran korg semua amatlah bermakna. Apa yang korg dah buat ni betul2 buat aku terharu. Dari plan si master mind sampailah ke pelakon2 HARAPAN NEGARA,semuanya bekerjasama dengan baik.

Sampai je kat Chili's,tergamam aku tengok minah 3 orang ni.Tersengih2.Sebelum ni aku mmg syak sesuatu tapi ada je benda yang tak logik yang aku tak teliti. To be frank,memang aku extra carefull this time cuz aku ni sebenarnya kurang suka surprise2 ni. Yelah,last year aku dah kena whipping cream. So this year aku harap perkara tu takkan terjadi lagi. Tapi kejutan kali ni lebih hangat rupenya. Lepas dinner,Yam Shukor kata nak balik awal sebab kesian kat anak kat rumah. Tapi,tetiba bila aku masuk panggung(dah janji nak tgk Jangan tegur),semua ada kat sini. Lagi sekali aku terkejut beruk! Nasib baik aku tak menjerit. Ya ampun,sekali lagi korg buat aku terharu. Yelah,aku tau korg sume takut tgk citer hantu kan?

Habis je movie,kitorg pon balik rumah. Syean Cik Yam,die kene balik sensorg. Tapi aku tau die gigih.hahahaha.Balik tu,aku bukak la hadiah pemberian dorg.Sweet sangat. Ada belt n frame. Nnt aku pakai barang2 tu,aku amik gambar tunjuk kat korg k. Btw,terima kasih yang tak terhingga kepada u guys cuz menjadikan tahun ini antara yang terbaik dlam hidup aku. Dari mastermindke pelakon2,TERIMA KASIH DAUN KELADI,KEBAIKAN KORG AKU INGATI...






















































3 comments:

suziey said...

Hehehehe...seronok sgt dapat surprisekan uolss...masa kat dalam panggung tgh tunggu uolss masuk sambil kitaorg bertiga berselubung ngan selendang memang pecah perut kitaorg dok gelak...tak dpt bygkan mcm mana ruper uols nanti apabila tgk kitaorg pun ada gak dalam panggung tuh...gua yg memang fobia ngan citer hantu pun terpaksa kuatkan semangat semata2 kerana besday girl..aduyai. Sib baik tak menjerit mcm org histeria dalm panggung semalam...

chocinmybox said...

kikiki..nasib baik gak wa tak buat hsteria masa ternampak korg kat seating tu

Maryam Elyas said...

Haha... best kan? Wa dah lama giler tak buat surprise kat orang...